10 mayo 2007

CUESTIONARIO PROUST

Vagando pola rede atopeime cun encarguiño... que paso a cumprir deseguida....

O principal rasgo do meu carácter?
Timidez

A cualidade que prefiro nun home?
Honestidade.

A cualidade que desexo nunha muller?
Honestidade.
O que máis aprecio nos meus amigos?
Cómo son.
O meu principal defecto?
Ufffffff! Diría milleiros .... destacareí a vergoña e o negativismo.

A miña ocupación preferida?
A miña xente.
O meu soño de dicha?
Facer que deixen de ser soños.

Cal serí­a a miña maior desgraza?
Nin mo preguntes.
Qué quixera ser?
Boa xente.
Onde desexarí­a vivir?
Onde estea a gustiño.
A cor que prefiro?
Violeta e negro.
A flor que prefiro?
Cómo xa é coñecido.... son dúas a Hortensia e a Mimosa.
O páxaro que prefiro?
Ningún en especial. Pero estou segura que me sentiría fascinada por algún especime raro e pouco coñecido.
Os meus autores preferidos en prosa?
Dependendo do momento e do que necesite do autor nese momento.
Os meus poetas preferidos?
Idem.
Os meus héroes de ficción?
Nunca tiven héroes....
As miñas heroí­nas de ficción?

... nin heroínas.
Os meus compositores preferidos?
Sabina, Luz, Rosendo, Rosana, Fito, ....
Os meus pintores predilectos?
Van Gogh.... e todos aqueles artistas que me fan sentir algo ao ver a súa obra, coma un tal Eduardo Hermida ao que todos coñecedes xá.

Os meus héroes da vida real?
Meu irmán, con tódolos seus defectos e Jota con todo o que iso significa.

As miñas heroí­nas históricas?
Miña avóa Lidia.
Os meus nomes favoritos?
Gemma, Javier, Esther, Malena...
Qué detesto máis que nada?
A mentira.
Qué carácteres históricos desprezo máis?

Moitos, só hai que pasear pola historia....

Qué feito militar admiro máis?

Ningún.

Qué reforma admiro máis?
Esa que se leva a cabo dentro dun.

Qué dons naturais quixeras ter?
Seguridade en min, coido que tendo iso tería máis da metade do camiño percorrido.

Cómo me gustaría morrer?
Feliz.
Estado presente do meu espírito?

Vagando.

Feitos que me inspiran máis indulxencia?
Moitos e voume quedar co exemplo de A Raandeira porque o atopo moi ilustrativo: "o canibalismo cando se trata dunha cuestión de supervivencia".
O meu lema?
Non teño ningún..... pero podería ser...... BICOS MIL!!!


E ate eiquí poido ler .... así que despois da satisfacción que da o traballo feito, deixo que sexádes vos os que decidades se queredes continuar ou non có meme.


(Grazas por terte acordado de min Oskiña, foi todo un pracer cumprir co encargo)


2 comentarios:

Oskiña dijo...

Gracias a ti, Quela.
Non coñecía a Eduardo Hermida. Moi interesante seu traballo.

Seoman dijo...

Ala aqui haciendo amigos por la red, jejeje.